Framgang med vedlikehold

Takk til alle dyktige og flinke medlemmer som jobber kvelder på onsdager og helger på Ulven. Vi har kommet langt med vedlikehold av flyene våre og håper at våre to skoletoseter kommer seg godt gjennom årlig og er snart klar igjen til flyging.

I tillegg til vedlikehold av flyene våre ble alle klubbtilhenger vasket. Nå ser de nesten ut som ny og fortjener også en polering i løpet av våren. Noe tekniske ting igjen og da kan man ta klubbflyene trygd på tur med tilhenger igjen.

Andre ting på anlegget som må også gjøres. Nei, vi skal ikke begynne å dyrke grønsaker på Ulven nå, men der er flere ting på anlegget som trenger lit oppmerksomhet og kjærlighet og medlemmene vil bli informert om det fortløpende.

Comments are closed.