Smitteverntiltak ved Os Aero Klubb

Flyplassen er nå midlertidig utbedret av Jarle Ådland slik at det er forsvarlig å ta den i bruk. Stor takk til han for den innsatsen! Arbeidet med hangar pågår fortsatt slik at vi må ta en større dugnad på flyplassen når det er ferdig.

Terje arrangerer CAMO inspeksjon i helgen (25/26 april). Klubbhuset er i den forbindelse utlånt til inspeksjonsteamet. Det inkluderer kjøkken, bad og hele 2 etasje.  Kun kontor og toalett kan benyttes av klubbens medlemmer.

Styret har publisert koronatiltak som skal gjennomføres av alle som deltar på aktivitet på Ulven. Alle meldemmer skal lese gjennom tiltak og følge opp.

På grunden av CAMO inspeksjon blir det ingen flyging i helgen, men flyene er forsikret fra og med søndag 26. april 2020 og vi forventer å komme i gang med aktivitet etter helgen.